BASES PROCES DE SELECCIÓ D'OFICIAL DE PROTOCOL INDEFINIT
CVE 2025-09858
L’objecte d’aquestes bases és la selecció i provisió, amb caràcter de personal laboral indefinit, en règim de lliure concurrència, del lloc de treball d’una persona en categoria d’Oficial de Protocol per a la societat mercantil pública de caràcter supramunicipal FUNECAMP SERVEIS FUNERARIS MUNICIPALS SA.
Les característiques del lloc són les que es detallen a continuació:
- Places: 1
- Denominació del lloc: Oficial de Protocol.
- Règim de contractació: Règim laboral amb caràcter indefinit en modalitat de contracte relleu. D’acord amb el que estableix la disposició addicional primera del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, que aprova el Text Refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, el present procés selectiu es realitzarà mitjançant convocatòria pública basada en els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en aplicació dels principis continguts als articles 52 a 55 i 59 d’aquesta norma.
- Durada: Contracte laboral indefinit, amb un període de prova de dos mesos
- Retribució bruta anual total: 32.196,32 €
Descripció del lloc: És la persona que s'ocupa de prestar el suport i atenció necessària a les famílies per a poder dur a terme els serveis funeraris amb la màxima qualitat i satisfacció per la seva part i aprofitar oportunitats comercials, conforme als protocols de l’empresa. Fan atenció telefònica o personalment tant en les nostres instal·lacions com a la resta d’instal·lacions on es presti el servei als usuaris dels serveis, obtenir informació i informar dels serveis generals de l'empresa i/o sobre difunts concrets, supervisar els serveis de tanatori, acompanyar i ajudar als contractants i visites durant la seva permanència o en la sortida de les instal·lacions, respondre a demandes puntuals i de petita intervenció en relació amb els difunts.
Les funcions bàsiques són :
- Gestionar la documentació i material comercial necessari per a realitzar les seves funcions amb la màxima qualitat i aprofitant oportunitats de venda: còpies de contractes, planificació de serveis del dia, catàlegs de productes, dossiers comercials etc.
- Assegurar la col·locació de tots els elements a les sales de vetlla.
- Fer atenció, interlocució i suport continuat a les famílies d’acord amb els procediments: recepció de la família en tanatori, obertura de sala i presentació de difunt, visita a sala, actes de comiat, acompanyament a la cerimònia, acompanyament durant la inhumació o cremació.
- Realització de cerimònies de comiat i personalitzades.
- Realitzar el lliurament de cendres on la família ho desitgi.
- Participar en les cerimònies de cremació, inhumació o de comiat conforme als protocols establerts.
- Suport al dol.
- Gestió i seguiment dels actes de promoció cultural i patrimonial.
- Gestió i suport a les accions de comunicació encomanades per la Direcció.
- Garantir el compliment dels protocols en matèria de seguretat i prevenció de riscos laborals, inherents a les seves funcions.
- Gestió documental bàsica.
- Respondre a demandes puntuals i de petita intervenció en relació amb els difunts.
31/10/2025: Publicació de les bases al BOPT. Fi del període d'inscripcions el dia 20/11/2025.